آلوچه خشک در بازار جایگزین مناسبی برای قند با چای

طعم آلو مانند آلوچه خشک در بازار با شیرینی لذیذ و غلیظی است که در نتیجه فرآیند خشک کردن ایجاد می شود. آنها چسبناک و جویدنی هستند و یکی از پرپشت ترین میوه های خشک هستند.

انجیر از نظر اندازه، جویدن و شیرینی بهترین جایگزین آلو است. کشمش و خرمای خشک نیز خوب است، اما شیرین نیست.

همچنین می توانید از خرمالو خشک، زغال اخته، گیلاس، زغال اخته یا زردآلو استفاده کنید. با هر یک از اینها، از همان مقداری که در دستور غذا برای آلو توصیه می شود استفاده کنید و باید به خوبی جواب دهد.

دستور العمل های آلو زیاد نیستند اما کاربرد بیشتری دارند. به طور سنتی، آلو را می‌بینید که در غذاهای بین‌المللی بیشتر، به ویژه بریتانیا، اروپای شرقی، فرانسوی و ایتالیایی گنجانده شده است.

تقریباً هر فروشگاه مواد غذایی و سوپرمارکتی آلو در انبار خواهد داشت. آنها را در میان سایر میوه های خشک مانند انجیر و خرما جستجو کنید.

آلوچه

بسته به فروشگاه، این ممکن است در راهروی پخت یا میان وعده باشد. آنها در بسته بندی های پلاستیکی یا قوطی ها فروخته می شوند که معمولاً از 9 تا 18 اونس متغیر هستند و ارزان هستند.

آلو به صورت فله در دسترس است و به پوند فروخته می شود، بیشتر به صورت آنلاین، اگرچه ممکن است در فروشگاه های مواد غذایی فله نیز وجود داشته باشد. آب آلو در فروشگاه ها نیز رایج است.

اگر می توانید قبل از خرید آلو را ببینید، به دنبال میوه های چاق و براق باشید. آنها باید نرم باشند و هیچ نشانه ای از کپک نشان ندهند.

آلو باید در یک ظرف دربسته یا کیسه پلاستیکی قابل آب بندی مجدد نگهداری شود تا چاق و مرطوب بماند. در صورت امکان، می توانید به سادگی بسته بندی اصلی را دوباره مهر و موم کنید.

آن را تا دو ماه در جای تاریک خنک یا به مدت چهار ماه در یخچال نگهداری کنید. آنها همچنین می توانند منجمد شوند، اما بافت آنها را به خطر می اندازد.