اثرات سویا خوراکی کیلویی در دراز مدت مرگبار خواهد بود

سویا خوراکی کیلویی سرشار از پروتئین هستند و برخی از آنها 39 درصد پروتئین دارند. سویاهای تجاری تولید شده کیفیت مشابهی با انواع خوراکی ندارند.

در اواخر بهار برای کشت در فضای باز و در زمستان تا اوایل بهار یا کشت گلخانه ای بکارید.

پس از برداشت، سویا یا در سطل غلات ذخیره می شود یا به یک کارخانه فرآوری فروخته می شود، مانند کارگیل در کارولینای شمالی. این پردازنده ها قادرند کنجاله سویا را از روغن جدا کنند.

هنگامی که فرآوری شود، یک بوشل 60 پوندی حدود 11 پوند روغن سویا خام و 47 پوند کنجاله سویا به دست می آورد.

از آنجایی که سویا سرشار از پروتئین با کیفیت و انرژی قابل هضم است، بیشتر آرد سویا با پخت فیبر غنی از پروتئین که پس از برداشتن روغن باقی می‌ماند، به خوراک دام تبدیل می‌شود.

باقی مانده آرد سویا برای تهیه برخی از غذاهای سویا مانند توفو و شیر سویا استفاده می شود.

روغن سویا که پس از فرآوری غذا باقی می ماند، کاربردهای زیادی از جمله روغن پخت و پز، بیودیزل و گرمای زیستی و لوازم صنعتی غیرسمی مانند رنگ ها و پاک کننده ها دارد.

سویا

فیبر با پروتئین بالا که پس از برداشتن روغن سویا باقی می‌ماند، برشته شده و برای خوراک دام برای طیور، گوشت خوک، گاو، ماهی و حیوانات خانگی آماده می‌شود.

بیش از نیمی از سویای فرآوری شده برای خوراک دام به طیور تغذیه می شود.

با این حال، در N.C، مزارع خوک نسبت به مرغداری‌ها فراوان‌تر است و خوک‌ها را به مشتری شماره یک سویا N.C تبدیل می‌کند.

پروتئین سویا به طور فزاینده ای در غذای ماهی یافت می شود، هم برای آکواریوم های خانگی و هم برای پروتئین های آبی که در مزرعه پرورش می یابند.

بیشتر گونه‌های دریایی در یک زمان با پودر ماهی تغذیه می‌شدند، اما غذای ماهی‌های صید شده وحشی کمیاب‌تر شده و خوراک سویا را به گزینه‌ای پایدارتر و مقرون به صرفه‌تر تبدیل کرده است.

سویای خوراکی بوته ای جدید، Glycine max، لوبیای پوسته سبز عالی تولید می کند.

غلاف ها در خوشه های بزرگی از لوبیاهای بزرگ رشد می کنند که معمولاً شامل سه لوبیا در یک غلاف است.