استفاده از برنج ضیغمی خوزستان برای رهایی از دردهای سیاتیک

برنج ضیغمی خوزستان غذای اصلی تقریباً دو سوم جمعیت جهان است.

گزارش شده است که 75 درصد از کالری دریافتی روزانه مردم در برخی از کشورهای آسیایی از برنج تامین می شود.

گزارش شده است که ذخایر دانه برنج ذخیره شده در جهان نسبت به مصرف هر سال کاهش یافته است، زیرا مصرف آن از تولید پیشی گرفته است.

کمبود تولید غذا نه تنها قیمت مواد غذایی را افزایش می دهد، بلکه باعث افزایش جمعیت سوء تغذیه در جهان می شود که ممکن است ناآرامی های اجتماعی و اقتصادی متفاوتی را در پی داشته باشد.

محققان همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که گرم شدن کره زمین باعث کاهش تولید محصولات برنج می‌شود و می‌تواند دستاوردهای بهره‌وری را که به سختی به دست آمده‌اند، که تاکنون برداشت برنج را با رشد جمعیت همگام نگه داشته است، تهدید کند.

برنج

به همین دلیل برنج سفید فاقد بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در برنج قهوه ای است.

با این حال، مواردی وجود دارد که برنج سفید گزینه بهتری نسبت به برنج قهوه ای است.

این مقاله به تعیین اینکه آیا برنج سفید برای شما سالم است یا مضر کمک می کند.

اگر چه غلظت آرسنیک در برنج پخته شده به روش پخت بستگی دارد، اما به نظر می رسد برنج نیم پز (PBR) نسبتاً مستعد آلودگی آرسنیک در مقایسه با برنج تصفیه نشده است، اگر از آب آلوده برای جوشاندن و پختن استفاده شود.

تغییر در الگوی مصرف از PBR به برنج تصفیه نشده (غیر جوشانده) و WMR به PMR یا BR ممکن است حدود 43 تا 54 میلیون تن برنج را حفظ کند و خطر آلودگی آرسنیک را در ناحیه مستعد آرسنیک کاهش دهد.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که تغییر در الگوی مصرف برنج نه تنها اجزای غذایی بیشتری را تامین می کند، بلکه بارهای محیطی را نیز کاهش می دهد.

از این رو، نویسندگان قصد دارند در مورد فرآوری برنج، خواص فیزیکوشیمیایی برنج، و تأثیر آنها بر امنیت غذایی، سلامت انسان و محیط زیست بحث کنند.

بسیاری از جوامع بهداشتی برنج سفید را یک گزینه ناسالم می دانند.

بسیار فرآوری شده است و پوسته (پوشش محافظ سخت)، سبوس (لایه بیرونی) و جوانه (هسته غنی از مواد مغذی) خود را ندارد. در همین حال، برنج قهوه ای فقط پوسته آن جدا شده است.