استفاده از کمربند طبی فنردار در کشور سوئیس اجباری شد

در کمربند طبی فنردار به دنبال چه چیزی باشیم؟ ممکن است شخصی بخواهد هنگام خرید کمربند پشتی موارد زیر را در نظر بگیرد:

مواد: کمربند پشتی ممکن است دارای ساختارهای داخلی یا مواد فشرده سازی برای پشتیبانی اضافی باشد. انواع با مواد تنفسی و سبک نیز ممکن است خطر تحریک پوست یا ضایعات در هنگام استفاده را کاهش دهند.

انعطاف پذیری: برخی از کمربندهای پشتی نرم و انعطاف پذیر هستند، در حالی که برخی دیگر سفت و محکم هستند و حرکت را منقبض می کنند.
ویژگی‌های اضافی: برخی از کمربندها ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کنند که ممکن است برای برخی افراد مفید باشد، مانند جیب‌هایی برای بسته‌های گرما یا سرما، یا مواد حمایتی اضافی.

این ویژگی های اضافی ممکن است هزینه محصول را افزایش دهد. چه کسانی باید از کمربند پشتی استفاده کنند؟ یک مطالعه در سال 2018 اثربخشی کمربند را در بین 22 شرکت‌کننده زن مبتلا به کمردرد مزمن بررسی کرد.

در این مطالعه، شرکت‌کنندگانی که به مدت 8 هفته از بریس پشتی استفاده کردند، در مقایسه با شرکت‌کنندگانی که از بریس استفاده نمی‌کردند، بهبود قابل‌توجهی در تثبیت عضلات پشت و کاهش قابل‌توجه درد داشتند.

کمربندهای پشتیبان نیز ممکن است در شرایط زیر کمک کنند:

بهبودی بعد از عمل
آرتروز
اسپوندیلیت
فتق دیسک
شکستگی های فشاری مهره ها
کشش های عضلانی

چه زمانی با پزشک تماس بگیرید؟ اگر کمردرد پس از چند هفته از بین نرفت، شدید شد و یا فعالیت های روزانه اش را قطع کرد، باید از پزشک مشاوره بگیرد.

اگر هر یک از علائم زیر همراه با کمردرد باشد، افراد باید به دنبال مشاوره فوری پزشکی باشند:

بی حسی یا گزگز در اندام تناسلی
مشکل در ادرار کردن
از دست دادن کنترل مثانه یا روده
درد قفسه سینه
درجه حرارت بالا
کاهش وزن ناخواسته
تورم پشت
دردی که در شب بدتر می شود
دردی که هنگام عطسه، سرفه یا رفتن به توالت بدتر می شود