خرید قابلمه گرانیتی دسینی اصل شما را آشپزی حرفه ای می کند

(لیندا) در طول سال‌ها من دارای قابلمه گرانیتی دسینی اصل و تابه‌های تفلون متعددی بوده‌ام، غذا به ندرت به تابه می چسبد و من از پختن با آن لذت می برم. اما پس از مدتی تفلون شروع به کنده شدن می کند. زمان ظروف جدید است!

(آنا) من فقط یک تابه سرامیکی دارم. چند بار اول که از آن استفاده کردم از اینکه چگونه غذا نمی چسبد شگفت زده شدم و از استفاده از آن لذت بردم. این فقط یک ماه طول کشید تا اینکه فرسوده شد و غذا شروع به چسبیدن کرد.

ظرف فقط 6 ماه دوام آورد تا اینکه مجبور شدم آن را تعویض کنم. شاید مارکی بود که خریدم، (یک ماهیتابه ارزان قیمت بود)، یا اینکه ما اغلب از آن استفاده می کردیم. من معتقدم که یک تابه باید بیش از 6 ماه دوام بیاورد. من دیگر ظروف سرامیکی نمی خرم.

سطح ممکن است خراشیده شود، تراشه کند و یا پوسته پوسته شود. همانطور که تابه ها بزرگتر می شوند، خراش ها بزرگتر می شوند و به راحتی تراشه می کنند و تکه های تفلون در غذای شما باقی می ماند.

تابه ها ممکن است لکه دار شوند، قبل از اولین استفاده و گاهی اوقات در فواصل بین استفاده، باید «چشیده شود»، تشت تحت شوک حرارتی تاب می‌خورد (یک تابه خالی بیش از حد گرم شده، یک تابه داغ در تماس با آب سرد یا قرار دادن روی سطح سرد و غیره).

پوشش نچسب حاوی PFOA یک ماده شیمیایی است که در ساخت پوشش‌های سنتی ظروف نچسب مبتنی بر PTFE و سایر محصولات استفاده می‌شود. PTFE نام اختصاری پلیمر قابل توجهی به نام پلی تترا فلوئورواتیلن است.

پوشش دافعی که از چسبیدن غذا به قابلمه‌ها و تابه‌های نچسب جلوگیری می‌کند حاوی PFC (پرفلوروکربن) است، ماده‌ای شیمیایی که با آسیب کبدی، سرطان، مشکلات رشدی و طبق یک مطالعه در سال 2011 در مجله کلینیکال غدد درون ریز و متابولیسم، یائسگی زودرس مرتبط است.