خوردن رب گوجه جوانه علائم ام اس در بدن را از بین می برد

راز ایجاد طعم عالی رب گوجه جوانه کاراملی شدن است.

شما نمی توانید فقط مقداری رب گوجه فرنگی را با یک سس یا سبزیجات مخلوط کنید و انتظار داشته باشید که طعم فوق العاده ای داشته باشد. نخواهد شد.

شما همچنان طعم رب گوجه فرنگی را خواهید داشت (حتی اگر گوجه‌ها پخته شده باشند)، حتی به بمب umami که ما به دنبال آن هستیم نزدیک نیست.

راز این است که آن را در مقداری روغن زیتون یا چربی دیگر بجوشانید تا زمانی که قرمز آجری شود و شروع به کاراملی شدن کند معمولاً حدود 5 دقیقه یا بیشتر روی حرارت متوسط. هنگامی که هوا تاریک شد و شروع به چسبیدن به تابه کرد، می توانید فقط با مقداری آب یا مایع دیگر لعاب دهید، تکه های چسبیده را بتراشید و به راه خود ادامه دهید.

رب

جایی که رب گوجه‌فرنگی می‌درخشد زمانی که می‌توان آن را در ابتدای فرآیند پخت و پز به همراه دیگر مواد معطر در ظرفی گنجاند تا لایه دیگری از طعم را به آن اضافه کند.

در حالی که سس ماکارونی (به طور خاص سس ودکا) اولین چیزی است که وقتی صحبت از رب گوجه فرنگی به ذهن می رسد، می تواند طعم تیره اسب را در بسیاری از غذاهای دیگر تقویت کند.

مخلوط کردن مقداری رب گوجه فرنگی کاراملی شده با فلفل قرمز، سبزیجات سرخ شده، گوشت سرخ شده، سوپ ها و سس ها طعم و مزه زیادی به آن اضافه می کند و فاکتور پیچیدگی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

صرف نظر از نحوه خرید و نگهداری رب گوجه فرنگی، زمانی که رب گوجه فرنگی خود را تهیه کردید، زمان آن است که از آن نهایت استفاده را ببرید.

در اینجا فقط تعداد انگشت شماری از کاربردهای مورد علاقه من، دستور العمل ها وجود دارد!

رب گوجه‌فرنگی با شدت اومامی و شیرینی کاراملی غنی خود می‌تواند حتی به ساده‌ترین وعده‌های غذایی نیز نت باس آهسته‌پخت اضافه کند.