دزد مایع ظرفشویی یک لیتری هوم پلاس توسط پلیس کشته شد

شستن ظروف با مایع ظرفشویی یک لیتری هوم پلاس کار ساده ای است که بچه ها می توانند بعد از شام از سنین نسبتاً جوانی آن را انجام دهند.

اگر به آنها گفته شود ظروف را با دست بشورند، یاد خواهند گرفت که چگونه به یک کار متعهد شوند و به جزئیاتی توجه کنند که احتمالاً هنگام چیدن وسایل در ماشین ظرفشویی متوجه آن نمی شوند. 

بعلاوه، اگر بدانند چگونه کار را با دست انجام دهند، بعداً در زندگی برای آنها مفید خواهد بود. به هر حال، همه خانه ها ماشین ظرفشویی در آشپزخانه ندارند.

همچنین می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و چند اصول اولیه در مورد محصولات پاک‌کننده را به آن‌ها بیاموزید برای مثال، تفاوت مایع ظرفشویی با قرص‌های ظرفشویی، چرا عنصری مانند زغال چوب در برخی محصولات وجود دارد (برای از بین بردن چربی و روغن سرسخت).

چگونه یک محصول ظرفشویی را انتخاب کنید که برای محیط زیست بهتر باشد (قابلیت تجزیه زیستی روی بطری دارد). این مهارت های زندگی در بزرگسالی به آنها کمک می کند.

در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که باید کودکان خود را متقاعد کنید که ظروف را با دست بشورند ممکن است از آنها در برابر ابتلا به آلرژی محافظت کند.

یک مطالعه سوئدی منتشر شده در مجله پزشکی Pediatrics نشان می دهد که قرار گرفتن کودکان در معرض میکروب ها در اوایل زندگی (با اجازه دادن به آنها برای پاک کردن باکتری ها از روی ظروف کثیف) به تقویت سیستم ایمنی آنها کمک می کند.

 کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند به طور قابل توجهی کمتر به آلرژی هایی مانند تب یونجه یا بیماری هایی مانند اگزما یا آسم مبتلا بودند، زمانی که خانواده آنها ظرف ها را با دست می شستند.

در حالی که این مطالعه تنها به 1029 کودک محدود شده بود و این مفهوم قبل از قطعی شدن نیاز به تحقیقات بیشتری دارد، ایده “فرضیه بهداشت” که کودکان از قرار گرفتن در معرض میکروب ها سود می برند برای مدت طولانی وجود داشته است، و مطمئنا مفاهیم جالب