دفتر نقاشی ساده که قابلیت چاپ تصویر را دارد

انواع مختلفی از دفتر نقاشی ساده وجود دارد و برخی افراد حتی ژورنال ها را دفترچه یادداشت می نامند. اگرچه مارپیچ رایج ترین نوع نوت بوک است، به نظر می رسد بزرگسالان هم مجله و هم مارپیچ را ترجیح می دهند.

با این حال، دانش آموزان بزرگ ترین کاربران نوت بوک هستند. خرید آنها برای دانش آموزان و والدین برای وسایل مدرسه ارزان است. البته، آنها در طیف وسیعی از اندازه های حاوی حداکثر 200 برگ کاغذ موجود هستند.

نوت بوک ها و همچنین مجلات با کاغذ خط دار در دسترس هستند. با توجه به اینکه روکش‌های آن‌ها اغلب مقوای نازک هستند، آن‌ها را برای طراحی جلد عالی ایده‌آل می‌کند.

وقتی تصمیم می گیرید که به یک دفترچه یادداشت نیاز دارید، ممکن است با انتخاب گسترده کمی گیج شوید.

اما به خاطر داشته باشید که هدفی که می خواهید از آن استفاده کنید به طور کلی تعیین می کند که کدام نوع نوت بوک را بخرید. بنابراین، بیایید انواع مختلف نوت بوک ها و مجلات را بررسی کنیم.

دفتر

این دفترچه یادداشت بامزه Little Miss Sunshine Peeking Over Name نمونه ای عالی از طراحی جلد نوت بوک عالی است.

نام مارپیچ به نوعی باعث می شود فکر کنید که دفترچه دارای قدرت عرفانی یا چیزی شبیه به آن است.

در واقع مارپیچ به نوع صحافی اطلاق می شود که کاغذ و جلد را در کنار هم نگه می دارد. معمولاً آنها را با سیم بند سه سوراخ سوراخ می کنند.

صفحات معمولا برای پاره شدن آسان سوراخ شده اند.

آنها تقریباً همیشه حاوی کاغذهای خط دار با قانون دانشگاهی یا گسترده هستند. اگرچه اندازه ها و انواع مختلفی از نوت بوک های مارپیچ وجود دارد، اما 8 1/2 در 11 اینچ رایج ترین اندازه است.

Compositions یکی از انواع مختلف دفترچه یادداشت است که شبیه یک مجله است. آنها کمی محکم تر هستند و روکش آن با مقوای ضخیم تر ساخته شده است.

علاوه بر این، نحوه چسباندن کاغذ نیز متفاوت است. صفحات در واقع دوخته شده و سپس مانند یک کتاب صحافی می شوند.