رب گوجه فرنگی فامیلا جان یک بیمار سرطانی را نجات داد

راز ایجاد طعم عالی رب گوجه فرنگی فامیلا کاراملی شدن است. شما نمی توانید فقط مقداری رب گوجه فرنگی را با یک سس یا سبزیجات مخلوط کنید و انتظار داشته باشید که طعم فوق العاده ای داشته باشد.

شما همچنان طعم گوجه‌فرنگی خام را خواهید داشت (حتی اگر گوجه‌ ها پخته شده باشند)، حتی به بمب umami که ما به دنبال آن هستیم نزدیک نیست.

راز این است که آن را در مقداری روغن زیتون یا چربی دیگر بجوشانید تا زمانی که قرمز آجری شود و شروع به کاراملی شدن کند معمولاً حدود 5 دقیقه یا بیشتر روی حرارت متوسط.

هنگامی که هوا تاریک شد و شروع به چسبیدن به تابه کرد، می توانید فقط با مقداری آب یا مایع دیگر لعاب دهید، تکه های چسبیده را بتراشید و به راه خود ادامه دهید.

هنگامی که می توان آن را در ابتدای فرآیند پخت و پز به همراه سایر مواد معطر داخل ظرف قرار داد تا یک لایه طعم دیگر به آن اضافه شود.

رب

در حالی که سس ماکارونی اولین چیزی است که وقتی صحبت از رب گوجه فرنگی به ذهن می‌رسد، می‌تواند طعم تیره گوشت را در بسیاری از غذاهای دیگر تقویت کند.

مخلوط کردن مقداری رب گوجه فرنگی کاراملی شده با فلفل قرمز، سبزیجات تفت داده شده، گوشت آب پز، سوپ و سس، طعم زیادی به آن اضافه می کند و فاکتور پیچیدگی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

همچنین می‌توانید آن را برای مقداری رنگ به مارینادها اضافه کنید یا مقداری را در سس پیتزای کلاسیک خود برای تغییر سرعت مخلوط کنید.

رب گوجه فرنگی اساساً سس گوجه فرنگی فوق غلیظ است. اگر گوجه فرنگی ها را بردارید و آنها را بپزید، پوست و دانه ها را از مخلوط صاف کنید و به پختن سس ادامه دهید تا یک قوام غلیظ شود، رب گوجه فرنگی به دست می آید.