روفرشی ترکیه ای می تواند برای کودک شما لالایی بخواند

ماندگاری محافظ فرش چقدر است؟
هنگام خرید فرش جدید، معمولاً نوعی محافظ فرش یا روفرشی ترکیه ای از قبل روی آن اعمال شده است؛ با این حال، از آنجایی که فرش شما به مرور زمان استفاده می‌شود و تردد پا در مناطقی از خانه شما افزایش می‌یابد، محافظ در نهایت فرسوده می‌شود و دیگر از فرش شما در برابر لکه‌ها یا لکه‌های نامطلوب محافظت نمی‌کند.

در خانه های پر رفت و آمد، اسکاچگارد توصیه می کند حداقل هر 6 ماه یا بعد از هر شستشوی حرفه ای فرش، محافظ فرش را مجدداً استفاده کنید.

بنابراین، دفعه بعد که فرش های خود را توسط یک متخصص آموزش دیده تمیز می کنید، مطمئن شوید که آنها محافظ فرش شما را اعمال می کنند؛ آیا نیاز به برنامه ریزی برای نظافت دارید؟ فرم تماس زیر را پر کنید یا با جیم رولند به شماره (407) 252-7222 تماس بگیرید.

توضیحات محصول
EVERBUILD ROLL & STROLL PREMIUM CARPET PROTECTOR بهترین فرش خود چسب است.


محافظ، ایده آل برای محافظت در برابر آشفتگی، کثیفی، لکه، ریزش و کثیفی که در طول کارهای نقاشی، گچ کاری، ساختمان، کاشی کاری، نگهداری و تعمیرات عمومی. ROLL AND STROLL ایده آل است برای محافظت از فرش های پله ای و قابل استفاده برای مصارف تجاری و خانگی. کاملا
ضد آب، ROLL AND STROLL در برابر ریزش رنگ های گران قیمت روی فرش ها محافظت می کند، به واسطه سطح چسب با زخم معکوس، ROLL AND STROLL به راحتی با حداقل تلاش باز می شود، نیازی به خم شدن نیست.

توضیحات محصول
EVERBUILD ROLL & STROLL PREMIUM CARPET PROTECTOR بهترین فرش خود چسب است.

محافظ، ایده آل برای محافظت در برابر آشفتگی، کثیفی، لکه، ریزش و کثیفی که در طول کارهای نقاشی، گچ کاری، ساختمان، کاشی کاری، نگهداری و تعمیرات عمومی، ROLL AND STROLL ایده آل است، برای محافظت از فرش های پله ای و قابل استفاده برای مصارف تجاری و خانگی.
ضد آب، ROLL AND STROLL در برابر ریزش رنگ های گران قیمت روی فرش ها محافظت می کند؛ به واسطه سطح چسب با زخم معکوس، ROLL AND STROLL به راحتی با حداقل تلاش باز می شود، نیازی به خم شدن نیست.