سبک بستن کمربند در انواع پالتو در سال جدید

هنگام پوشیدن کت در فصل زمستان، ممکن است بخواهید این رنگ های محبوب را در نظر بگیرید، زیبا و رده بالا!
در زمستان امسال، اگر می خواهید پالتو پوست ماری برای پوشیدن انتخاب کنید، ممکن است بخواهید این آبی آرام را امتحان کنید.

راستش را بخواهید، این رنگ واقعاً با رنگ و سفیدی پوست مطابقت دارد؟

سبک بستن کمربند را می توان زمانی که دما نسبتاً پایین است گره زد، که نه تنها نسبت خط کمر را بهبود می بخشد، بلکه شکل را نیز تغییر می دهد.

لایه داخلی ساده بلوک سقفی با پایه یقه اسکی تک رنگ و شلوار جین، پوشیدن به ظاهر ساده، در واقع قلب پنهان، بسیار شیک و پیشرفته!

کت آبی امسال هنوز هم یکی از رنگ‌های مورد علاقه در دایره مد است، در مقایسه با آبی تیره، این آبی آرام کم اشباع محبوبیت بیشتری دارد و تقاضای زیادی برای رنگ پوست وجود ندارد، درست است؟

پارچه کت عالی است، بالاتنه در پشت بدن اصلاح شده است، اما همچنین می تواند تناسبات بدن را بکشد، شلوار با شلوار کت و شلوار خاکی، هنگام بیرون رفتن، به علاوه روسری، ببینید، بنابراین لباس گرم و شیک، یاد بگیرید که درست است.

پوشیدن آن به سادگی خیلی ملایم و پیشرفته نیست، سبک پالتو چرم زنانه نسبتا ساده است، طراحی کمربند، اصلاح شکل در عین حال، آنقدرها مجرد به نظر نمی رسد.

می توانید پالتو چرم را باز بپوشید، همچنین می توانید آن را ببندید، به هر حال نحوه پوشیدن آن خوب به نظر می رسد! از نظر ترکیب، لیلی به شما پیشنهاد می‌کند که می‌توانید یک شلوار جین راسته، به‌علاوه یک جفت کفش کرباس، فوق‌العاده فانتزی را امتحان کنید.

  • منابع:
    1. !When wearing a coat in winter, you may wish to consider these popular colors, beautiful and high-end
  • تبلیغات: 
    1. برخی از مزایای کود شیمیایی
    2. قارچ های پادشاهی که در اکوسیستم نقش اساسی دارند
    3. راز موفق شدن این کودک کارآفرین!
    4. ویتامین D باور نکردنی در قارچ صدفی پرورشی