شخصی به دلیل مصرف زیاد شکلات تخته ای یک کیلویی قرنطینه خانگی شد

کشاورزان شکلات تخته ای یک کیلویی در شمال کالیمانتان، بسیاری از روش‌های درمان شکلات خوب را نمی‌دانند تا کاکائویی با کیفیت با ارزش فروش بالا به دست آورند.

به طوری که حل مشکل با افزایش علاقه جامعه به ویژه کشاورزان کاکائو با تهیه ظروف جذاب و راحت است تا کشاورزان کاکائو از منابع طبیعی موجود در جزیره سباتیک در شمال کالیمانتان به حداکثر برسند.

برای دستیابی به این هدف، روشی که استفاده می‌شود، ارائه ساختمان‌های آموزشی، باغ‌های کاکائو و امکانات فرآوری در یک منطقه است. فرآیند دستیابی به مفهوم تفریحی در مجتمع آموزشی پرورش دهندگان شکلات شامل مراحل مختلفی است که از شناسایی، مطالعات موردی، برنامه های طراحی و مفهوم اولیه طراحی را شامل می شود.

پس از گذراندن این مراحل، مفهومی تفریحی در قالب یک الگوی خطی و متمرکز ساختاردهی زمین به دست می آید که راهنمای دسترسی بازدیدکنندگان به امکانات مختلف در مجموعه آموزشی است. انتظار می رود با مفهوم این مفهوم آموزش پرورش دهندگان شکلات، به مکانی برای آموزش و گردشگری تبدیل شود که آسایش و دانش جدیدی را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

شکلات

هدف برنامه توسعه بین‌المللی کودکان و جوانان تغییر آموزش برای 80000 کودک در 150 جامعه روستایی کاکائویی است.

این طرح آموزشی 8.5 میلیون دلاری به 80000 کودک و نوجوان در حدود 150 جامعه در سراسر مناطق کاکائویی ساحل عاج در طول چهار سال آینده خواهد رسید. اکثر پروژه ها توسط سازمان های توسعه بین المللی، برخی توسط سازمان های محلی و برخی توسط خود شرکت ها اجرا خواهند شد.

به گفته TRECC، این برنامه 10 مدل اثبات شده از سراسر جهان را در موضوعات مرتبط با آموزش و رشد کودکان در ساحل عاج آزمایش خواهد کرد. این مداخلات به کودکان در تمام سنین و مراقبین آنها و همچنین بزرگسالان جوانی که زندگی حرفه ای خود را شروع می کنند، می پردازد.

فعالیت‌ها شامل آموزش مهارت‌های والدین در تغذیه، بهداشت و بازی، و همچنین دوره‌های آموزشی مرتبط با دوره ابتدایی و سواد مالی برای جوانان، از جمله دیگر طرح‌ها خواهد بود. 10 مدل از طریق یک فرآیند رقابتی انتخاب شدند و توسط دولت عاج تایید شد و توسط Innovations for Poverty Action نظارت شد.