مردی با انجیر خشک خوب می تواند تپش قلب خود را کنترل کند

هر 100 گرم انجیر خشک خوب حاوی 53 گرم کربوهیدرات است. این عنصر به عنوان سوخت بدن انسان شناخته می شود. اکنون می دانیم که چرا مردم بادیه نشین اینقدر پرانرژی هستند! حتما عجب انجیر خشک است!

مقدار بالای کربوهیدراتی که انجیر خشک حاوی آن است، جای نگرانی نیست. زیرا هر 100 گرم از این میوه حاوی 9.8 گرم فیبر غذایی است.

این بدان معناست که کربوهیدرات های موجود در آنها برای سلامت کلی شما مفید است.

ممکن است تعجب کنید که آیا انجیر خشک حاوی پروتئین نیز هست یا خیر؟ پاسخ بله است. اما مقدار آن به اندازه کربوهیدرات یا فیبر زیاد نیست.

هر 100 گرم از این میوه خشک 3.3 گرم پروتئین دارد. خیلی زیاد نیست، اما با توجه به این واقعیت که ما در مورد یک میوه صحبت می کنیم، مقدار آن هنوز بد نیست.

اما میزان ویتامین هایی که در آنها وجود دارد بسیار قابل ستایش است. ویتامین C یک ویتامین سخت برای دریافت است.

انجیر

زیرا ظاهراً آنها فقط در میوه ها و سبزیجات خام یافت می شوند. اما انجیر خشک حتی بعد از دوری از خام بودن، در هر 100 گرم 1.2 میلی گرم ویتامین C داشته باشید.

مقدار آن کم نیست زیرا شمارش ویتامین ها معمولاً در مقیاس میکروگرم انجام می شود. یکی دیگر از ویتامین‌های مهمی که انجیر خشک حامل آن است، ویتامین K است.

ویتامین مهمی که به التیام زخم‌هایی که افراد با انعقاد خون زخم می‌گیرند، کمک می‌کند به مقدار زیاد در انجیر خشک یافت می‌شود.

هر 100 گرم انجیر خشک حاوی 15.6 گرم ویتامین K است. مردم مراقب باشید! خوردن انجیر خشک می تواند به شما کمک کند تا سریعتر التیام پیدا کنید!

ویتامین B وجود دارد. نوعی ویتامین B9 که معمولاً به نام فولات شناخته می شود نیز در این میوه گیاهی یافت می شود.

مقدار فولات موجود در هر 100 گرم انجیر خشک 9 میکروگرم است. این عنصر بیشتر مسئول سلامت خون است.