مردی با پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی تغییر جنسیت داد

بدیهی است که پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی کثیف و لکه را از لباس های شما خارج می کند، اما اگر بیش از حد استفاده کنید، یک آشفتگی جدید ایجاد می کنید.

این در نتیجه باقی مانده مواد شوینده است که به طور کامل آبکشی نشده است و می تواند کمد لباس قبلی نرم شما را به لباسی ترد، خش دار و ناخوشایند برای پوشیدن تبدیل کند.

طبق وب سایت Tide، مقدار زیاد مواد شوینده نیز باعث ایجاد کف اضافی می شود که می تواند از ساییده شدن لباس های شما به یکدیگر جلوگیری کند (که به رها شدن کثیفی های به دام افتاده از لباس شما کمک می کند.

اگرچه به نظر غیر منطقی می رسد، اما هر چه مواد شوینده بیشتری از یک نقطه خاص استفاده کنید، لباس های شما کثیف تر می شوند.

برای تمیز کردن مؤثر لباس‌هایتان، حداکثر باید از 2 قاشق غذاخوری در هر بار استفاده کنید – و این برای بارهای بزرگ با وزن 12 پوند یا بیشتر است.

همانطور که سارا بودگان، نویسنده کارکنان و لیام مک کیب، نویسنده ارشد، در راهنمای ما درباره بهترین ماشین‌های لباسشویی می‌گویند، ۱ قاشق غذاخوری برای تمیز کردن کامل یک بار متوسط که معمولاً حدود ۸ پوند وزن دارد، کافی است.

و اگر دست‌ها را می‌شویید، سارا توصیه می‌کند که حتی کمتر از آن استفاده کنید. وقتی نوبت به مواد شوینده لباس می‌رسد، کمی کمک می‌کند.»

مقدار مواد شوینده ای که باید اضافه کنید در بین برندها بسیار متفاوت است، اما به خاطر داشته باشید که پشت بطری شما ممکن است توصیه کند که از بیش از 2 قاشق غذاخوری در هر بار استفاده کنید.

سارا در یک ویدیوی Wirecutter درباره پاک کردن لباس‌ها هشدار می‌دهد: «برخی از تولیدکنندگان مواد شوینده روی برچسب قرار می‌گیرند. “اما به یاد داشته باشید، آنها در حال فروش یک محصول هستند و از شما می خواهند که بیشتر از آن بخرید.”