پودر صابون دستی فیروز استرس را در محیط خانه کم می کند

لباس های خود را نپیچانید. تکرار می کنیم: لباس های خود را نپیچانید. ما می دانیم که فشار دادن آنها پس از شستن دست، کاری طبیعی به نظر می رسد، اما می توانید با پودر صابون دستی فیروز به نتیجه مورد علاقه تان برسید.

فقط اجازه دهید لباس ها یک یا دو دقیقه بالای وان خشک شوند قبل از اینکه آنها را روی یک سطح صاف، مانند میز یا در حالت ایده آل یک قفسه خشک کن قرار دهید.

در آخر صبر داشته باشید خشک کردن لباس ها در هوا مطمئناً بیشتر از خشک کن شما طول می کشد و ممکن است صبح ها همچنان خیس باشند.

پودر صابون
برای شستن دست لباس ها از چه صابونی استفاده کنم؟
مواد شوینده ملایم برای شستن دست ترجیح داده می شود. احتمالاً اینها لباس هایی هستند که می خواهید مراقب آنها باشید، بنابراین منطقی است که از یک شوینده ملایم استفاده کنید.

پودر صابون یک محصول خانگی است، همراه با هر شوینده دیگری که برای مواد ظریف طراحی شده است. حتی شامپو بچه هم گزینه خوبی است.

اگر با بافتنی های پشمی یا حساس کار می کنید، مواد شوینده حاوی لانولین را توصیه می کنیم، مومی که از گوسفند به دست می آید و به عنوان یک ماده نرم کننده و محافظ عمل می کند.

ما همچنین مواد شوینده بدون شستشو را برای شستن دست دوست داریم. این مواد شوینده نیازی به آبکشی نخواهند داشت، که به معنای ساییدگی و پارگی کمتر برای لباس های فوق العاده ظریف شماست.

چگونه می توانم وسایل ظریف مانند سوتین و لباس زیر را با دست بشوییم؟
چه توری دارید که می خواهید از آن محافظت کنید یا در جاده هستید، خوب است بدانید که چگونه سوتین و لباس زیر را با دست بشویید. برای سوتین، به سادگی آنها را بچرخانید و اجازه دهید بیش از یک ساعت خیس بخورند.

قانون سرانگشتی “بدون چروکیدن” را دنبال کنید، اجازه دهید آنها در وان چکه کنند و آنها را آویزان کنید تا خشک شوند.

برای لباس‌های زیر، وان را با آب گرم پر کنید و با خیس کردن آن‌ها به مدت 30 دقیقه برای تمیز کردن عمیق‌تر شروع کنید، گاهی اوقات آنها را جابه‌جا کنید تا مواد شوینده حتی بهتر عمل کند. آب را بشویید، آب را با دقت فشار دهید و سپس آنها را آویزان کنید تا خشک شوند.