چاقو جاکلیدی که موجب قتل مرد میانسال هندی شد

با داشتن ابزار مناسب، تهیه غذا آسان‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر است.

اما با انواع مختلف چاقو جاکلیدی در بازار، یافتن چاقویی که با نیازهای شما مطابقت دارد دشوار است.

بدون دانش مناسب، خرید مجموعه‌ای از چاقوهای تخصصی که به ندرت از آنها استفاده می‌کنید بسیار آسان است به این معنی که در نهایت با مجموعه‌ای از چاقوهای استفاده نشده در پشت کشوی ظروف خود می‌چرخید.

برای پیچیده تر کردن مسائل، نامگذاری قراردادها برای چاقوها می تواند به طور جدی گیج کننده باشد، زیرا بسیاری از ابزارهای برش چندین نام برای یک سبک دارند.

برای کمک به درک همه چیز، ما راهنمای هر نوع چاقو و استفاده از آنها، از جمله توصیه هایی در مورد اینکه کدام یک برای کارهای مختلف آشپزخانه بهترین است، گردآوری کرده ایم.

بنابراین، چه در حال شروع غذاخوری باشید و چه بخواهید بدانید که روی کدام چاقوها سرمایه گذاری کنید.

یا به سادگی می خواهید آشپزخانه خود را در خانه چیدمان کنید، این راهنما همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می گوید. بحث خواهیم کرد.

در سرتاسر، ما همچنین در مورد ویژگی هایی که در یک چاقوی آشپزخانه خوب باید جستجو کنیم صحبت خواهیم کرد، از جمله اینکه کدام یک از چاقوهای سرآشپز با کیفیت حرفه ای ما برای یک کار خاص بهترین است.

بنابراین، چه یک تازه کار در آشپزخانه باشید و چه یک آشپز باتجربه که به دنبال افزایش دانش خود هستید، فقط به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که در مورد انواع مختلف چاقوها باید بدانید.

چاقو

اگر می خواهید چاقویی با بهترین کیفیت را برای یک کار خاص پیدا کنید، به داشتن دانش اولیه در مورد قسمت های مختلف یک چاقو کمک می کند.

در اینجا، توضیح خواهیم داد که هر قسمت از یک چاقو چه نام دارد و چه عملکردی دارد.

باید توجه داشته باشید که این فقط یک نمای کلی از ویژگی های مختلفی است که در اکثر چاقوهای اساسی مشاهده خواهید کرد.

تانگ برای تعادل کلی، وزن، ثبات و قدرت چاقو حیاتی است. بهترین چاقوها معمولاً آنهایی هستند که دارای “تنگ کامل” هستند: چاقویی که از انتهای تیغه تا لبه لبه آن کشیده می شود.

در برخی از طرح ها، تانگ به عنوان دسته نیز عمل می کند.

گاهی اوقات «ترازو» نامیده می‌شود، دسته بخشی از چاقو است که در حین استفاده توسط سرآشپز گرفته می‌شود.

این می تواند از تعدادی مواد ساخته شود و ممکن است مستقیم باشد یا با شیارهای انگشتی و سایر ویژگی های ارگونومیک طراحی شود که نگه داشتن آن را آسان تر می کند.

برخی از سازندگان چاقو دسته را به طور کامل کنار می گذارند، در عوض یک چاقو با استفاده از یک تکه فولاد ایجاد می کنند، به طوری که تانگ به عنوان دسته نیز عمل می کند.