کاهش آلودگی مواد غذایی با استفاده از ظرف یکبار مصرف

استفاده از بسته بندی های ظرف یکبار مصرف خدمات غذایی گامی در جهت پیشگیری از بیماری های ناشی از غذا است.

این محصولات تنها با یک بار استفاده، آلودگی مواد غذایی و شیوع بیماری ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

کد غذای سازمان غذا و داروی ایالات متحده مزیت‌های بهداشتی و بهداشتی بسته‌بندی خدمات غذایی یکبار مصرف را در شرایط خاص بیان می‌کند: «یک مرکز غذایی بدون امکانات برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ظروف آشپزخانه و ظروف غذاخوری باید فقط ظروف یکبار مصرف را ارائه دهد.

کالاهای یکبار مصرف و ظروف چینی برای استفاده کارمندان مواد غذایی و کالاهای یکبار مصرف برای استفاده مصرف کنندگان.

کد غذا همچنین بیان می‌کند: «در شرایطی که استفاده مجدد از اقلام چند منظوره می‌تواند منجر به بیماری‌های ناشی از غذا برای مصرف‌کنندگان شود، باید از اقلام یک‌بار مصرف و یک‌بار مصرف برای اطمینان از ایمنی استفاده شود».

مواد لیوان کاغذی عایق شده برای نوشیدنی های گرم، برش داده شده تا لایه هوا نشان داده شود

برنج در یک سطل صدف مقوایی با چاپستیک های یکبار مصرف Siu mei با برنج در ظرف غذای فوم بسته بندی های یکبار مصرف خدمات مواد غذایی را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد که هر کدام کاربردها و مزایای خاص خود را دارند.

آلومینیوم
آلومینیوم برای تولید فویل، بسته بندی، کیسه، ظروف و سینی استفاده می شود.

پلاستیک همچنین ببینید: تابلو نقاشی بسیاری از محصولات خدمات غذایی یکبار مصرف را می توان از کاغذ پلاستیکی یا با روکش پلاستیکی تهیه کرد: به عنوان مثال، فنجان، بشقاب، کاسه، سینی، ظروف غذا و کارد و چنگال.

پلاستیک ها به این دلیل استفاده می شوند که مواد سبک وزن هستند و دمای غذاها و نوشیدنی های گرم سرد را نگه می دارند.

پلی استایرن فوم دار (که گاهی به آن استایروفوم نیز گفته می شود) یکی از رایج ترین انواع پلاستیکی است که برای بسته بندی خدمات مواد غذایی به شکل ظرف فوم استفاده می شود.

گاهی اوقات از پلی استایرن بدون فوم برای ظروف یا صفحات پلاستیکی نیز استفاده می شود. از پلی اتیلن و سایر پلاستیک ها نیز استفاده می شود.

کاغذ و مقوا تاشو مقوایی برای فست فود محصولات خدمات غذایی یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ، مقوا و تخته فیبر راه راه: شامل فنجان، بشقاب، کاسه، دستمال، کیسه حمل، سینی، کارتن تخم مرغ، روپوش و آستر سینی.

برخی از محصولات کاغذی و خودکار رنگی فانتزی عمدتاً با پلاستیک پوشش داده می شوند یا برای بهبود مقاومت در برابر رطوبت یا مقاومت در برابر چربی، درمان می شوند.

بسته‌بندی کاغذ و مقوا مانند سینی‌های پیتزا، سینی‌های سرخ‌کرده فرانسوی، جعبه‌های سوپ رشته چینی، سینی‌های همبرگر تاشو و غیره توسط چاپگرهایی که از تجهیزات تبدیل کاغذ مانند سینی‌سازها استفاده می‌کنند، تولید می‌شوند.

  • منابع:
    1. Disposable food packaging
  • تبلیغات: 
    1. عروس و دامادی در روسیه با چکش برقی برای خود کیک عروسی پختند
    2. برای کسب درآمد دیگر نیاز نیست به سر کار بروید
    3. کشف قدیمی ترین توپ ورزشی از جنس طلا
    4. دختری که به این دلیل به یک میمون زشت تبدیل شد!