کفش کوهنوردی سالامون اصل موجب ریزش مو می شود

کفش‌های پیاده‌روی و کفش کوهنوردی سالامون اصل انواع مختلفی دارند و انتخاب آن می‌تواند گیج‌کننده باشد. در حالی که انواعی از کفش‌های پیاده‌روی وجود دارند که به طور منظم در هیچ دسته‌بندی قرار نمی‌گیرند، کفش‌های پیاده‌روی را بر اساس نوع کلی پیاده‌روی که برای آن بهترین کار می‌کنند، در چهار دسته بحث خواهیم کرد.

کفش و صندل پیاده روی: برای پیاده‌روی‌های کوتاه در فضای باز، برای دست زدن به اطراف در کمپ، و برای میان‌آهنگی آسان در یک پیاده‌روی جدی.

چکمه های پیاده روی روزانه: برای پیاده روی متوسط، مانند پیاده روی یک روزه یا پیاده روی های کوتاه در مناطق ناهموار.

چکمه های کوله پشتی: برای سفرهای چند روزه کوله پشتی.

چکمه های کوهنوردی: برای جدی ترین پیاده روی، کوه نوردی و یخ نوردی.

با بالا رفتن مقیاس دسته ها، قیمت نیز افزایش می یابد. این بدان معناست که شما باید فکر جدی تری داشته باشید و هر چه در مقیاس بالاتر به نظر می رسید خرید دقیق تری انجام دهید.

کفش

اما قبل از اینکه خرید جدی خود را شروع کنید، در مورد انواع کفش های کوهنوردی در دسترس باشید تا مطمئن شوید که به دنبال نوع مناسب هستید.

از قیمت‌ها نترسید و این اشتباه را مرتکب نشوید که فرض کنید به کفش‌های پیاده‌روی خاص نیاز ندارید.

در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه تصمیم بگیرید که کدام نوع کفش کوهنوردی برای کاری که می خواهید انجام دهید مناسب است. سپس آماده خواهید شد که دقیقاً به آنچه نیاز دارید نگاه کنید.

کفش های پیاده روی می توانند کفش های چند منظوره باشند. اگر در پیاده‌روی تازه کار هستید و فقط برای پیاده‌روی کوتاه در مسیرهای به‌خوبی نگهداری شده برنامه‌ریزی می‌کنید، ممکن است از قبل کفش مناسبی داشته باشید.

کفش های صلیب یا هر کفش ورزشی نسبتاً محکمی ممکن است برای پیاده روی سبک مناسب باشند.

صندل های کوهنوردی کلاس ویژه ای از کفش های پیاده روی هستند. وقتی چهار هدف اصلی کفش های کوهنوردی را در نظر می گیرید گرما، محافظت، کشش و خشک نگه داشتن صندل ها ممکن است شوخی به نظر برسند.